Anketler Fotoğraflar [Yeni!] Para Kazanın Reklam ücretleri Görüş Bildirin WebMaster Araçları SMS / Fıkra Arşivi
Yazılar (Blog) Programlar Projeler Servisler
AnaSayfa En Ben Kimim Bölümler Çalışmalarım iletişim

AhmBay.Com Anket Sonuçları,Yorumlar

Tüm anketleri göster RSS


Anket Sonucu

Tanimadiginiz bir numaradan Pencereden bak diye bir mesaj gelse ne yaparsiniz?
Katılımcı=1423
Pencereden bakarım %42603 kisi
Arayıp kim oldugunu sorarım %19280 kisi
Arayıp ağzıma geleni sayarım! %686 kisi
Hiç aldırış etmem %31454 kisi






Bu Metaryel için Yapılmış Yorumlar (37)


  banko [berna..] {12 Aralık 2005 Pazartesi 14:06:53}

olum bu ne lannn.. percereden baktım hemenn.. ben rukiyelerdeyimm şimdiii.. selam ları var.....hadi öptüm byyy

  artik herkes denkesiz [arti ..] {16 Temmuz 2006 Pazar 06:09:41}

budenkesizler sitemizle niye uğrasiyosunuz

  Mehmet ÇINAR [ismet..] {17 Temmuz 2006 Pazartesi 12:47:02}

süpersin üstat sitenizi seviyorummm ve bu anketi ne amaçla yaptığınızı anlamasamda oy verdim güzel site ellerine sağlık.....süpersin

  selhaddin akbudak [selha..] {24 Temmuz 2006 Pazartesi 01:54:27}

güzel olmuş abi
Gurbetten mektup
Koskoca memleket yetmedi size,
Çocuk yaşta çekip gittiniz
Gurbet elde perişan oldunuz,
Bırakın gurbeti yurdunuza dönün.
Cahil insanlara kaldı yurdunuz,
Gurbet elde neler buldunuz,
Gurbette perişan oldunuz,
Bırakın sevmeyeni sevene gidin.
Gidip buraları sessiz koydunuz,
Evinizden yurdunuzdan oldunuz,
Bir ah çekip gurbet elde yandınız,
Savaşa değil barışa gidin.
Sizin için ağıt yakar dostunuz,
Birkaç gözyaşı döker dostunuz,
Of ulan of diyip gene yandınız,
Bırakın gurbeti yurdunuza dönün...
selhaddin akbuda

  ERAYUZUN [uzune..] {31 Temmuz 2006 Pazartesi 13:47:30}

çok güzel olmuşta bana acele anket konusu lağzım iletişime geçerseniz sevinirim

  ERAYUZUN [uzune..] {17 Ağustos 2006 Perşembe 16:06:38}

sen bence bu olayları yaşıyosun :D:D:D

  zehra özdamar [sarin..] {18 Ağustos 2006 Cuma 05:33:15}

Bence güzel bir soru çünkü geçenlerde aynı şey başıma geldi cevabımdaki aynısını yaptım ahmbay teşekkür güzel soru

  DjBuGRa [bozku..] {19 Ağustos 2006 Cumartesi 07:54:08}

abi siten gzl çok seviyorum bütün tasarımların için teşekkürler bence bu ankkette ki soruyu ya sen yaptın yada sana yapıldığını düşünüorum:)
başarılarının dwmını diliyorum
k.i.b.
MSN=AntiSpyXoX@djbugra.org

  emre [hands..] {20 Ağustos 2006 Pazar 05:36:56}

abi bu soru nerden çıktı yaaa

  capuleta [acagr..] {10 Eylül 2006 Pazar 10:21:19}

bu soru herkese mi yönelik muhah hah peki bende soracam şimdi sana bende anket nası yapcam muhah hahh
Cevap: ahmbay.com ucretsiz anket servisi sunmakta
www.ahmbay.com/sayac adresine uye olarak ankat hazırlayip sitenize ekliyebilirisiniz..

  ali [www.m..] {13 Eylül 2006 Çarşamba 03:14:53}

güzel bi anket bu yaşda kendini güzel yetiştiryorsun en azından emek harcayıp kendini geliştiriyorsun başarılar

  UnaL [hellb..] {19 Eylül 2006 Salı 14:01:29}

Soru çok akıllıca...
ayrıca tebrik ederim kardeşim çok güzel işler yapıyosun..
Sitenden faydalanan biri olarak çok teşekkür ederim sana...
başarılarının devamını dilerim

  sewde [sevde..] {22 Eylül 2006 Cuma 04:35:59}

guzel bir soru.. ama cevapladiktan sonra ne amacla bu sorunun soruldugunu ogrenmek isterdim veya cevaplarim ne demek oldugunu.

ayrıca bir secenek daha olmali perdenin altindan bakadım:)))9

  Mustafa [msent..] {22 Eylül 2006 Cuma 17:26:12}

Pencereden bakardım seçeneğini işaretledim. Ancak söyle bir seçenek olsaydı onu seçerdim.
O anki psikolojime bağlı...:)
Genç bir arkadaşımız olarak güzel sşeyler yapıyorsun. Yılma devam et.

  kamil baldan [kamil..] {02 Ekim 2006 Pazartesi 17:05:28}

pencereden dostmu düşmanmı onu öğrenmek için bakardım. ama şıkların arasında aşağı iner kafasını kırardım olsaydı onu işaretlerdim.

  CARMEN [qulsa..] {07 Ekim 2006 Cumartesi 02:35:56}

tabiki arayıp kim olduğunu sorardım hemen pencereye koşacak kadar salak değilim :)
bu arada sitene tesadüfen takıldım ama hoş olmuş ya

  seçkin [super..] {09 Ekim 2006 Pazartesi 10:30:12}

illaki kim olduğu sorulur hocam

  döner [beyaz..] {10 Ekim 2006 Salı 09:43:17}

arkadaşım bende sitenize tesadüfen girdim çok beğendim tebrik ederim

  Akın [akin..] {13 Ekim 2006 Cuma 18:28:40}

valla ben hiç aldırış etmezdim...

  MERT [rude_..] {14 Ekim 2006 Cumartesi 13:37:51}

tefadüfen sıtenıze girdim ama gayet guzel tebrık edrim boyle devam edin

  ebru [kabak..] {16 Ekim 2006 Pazartesi 16:46:27}

neden böle bi soru sorduğunu anlamadım.ayrıca rica etsem site kuracak insanlar türkçeyi doğru kullansa... (vakitimin)

  nazlı [.@.....] {22 Ekim 2006 Pazar 10:57:00}

valla.. gzl soru!!!!!!

  nazım hikmet [markx..] {23 Ekim 2006 Pazartesi 06:55:51}

geçenbiri bana bunu söledi zaten camı aç dediği ama camdan bak demedi bende gittim camı açtım geldi oturdum tekrar pc başına arkadaş-ee neden açmadın dedi.bende açtım dedim:)CAMıı:)

  ömer [omer_..] {27 Ekim 2006 Cuma 09:39:17}

güzel soru önce soranları tebrik ediyorum sonra arayanları öpüyorum arayan kim olduğunu sölesin sonra bakayım yoksa delinin ipiyle kuyuya mı inilir gardaş nolur nolmaz demi yeaw...

  selvi [maryy..] {07 Kasım 2006 Salı 04:07:14}

valla güzel soru bi kere o anki pisikolojik durumuma bağlı n yapacağım...ben tekrar ararım dedim.belkide bakardım camdan..biz kızlar meraklıyızya.....:D:))))tebrikler..sitede yeni gezincem..hadi kolay gelsin...bu arada bdava msj attım rusyaya gittii...acaba onlar tanımadıkları birinden anlamadukları sms alsalardı n yaparlardı....dı mı::)))))örneklerle çoğaltabiliriz...sevgiyle kalın...:)))

  emrah [emrah..] {08 Kasım 2006 Çarşamba 02:55:21}

güzel soruda bakıldıgında insana sacma gelio birazz

  r [r@myn..] {10 Kasım 2006 Cuma 17:10:13}

olum soru mu kalmadı başka.. bu ne biçim soru..

  murat [celan..] {11 Kasım 2006 Cumartesi 08:36:28}

kimsen ara derdim

  mert [canav..] {12 Kasım 2006 Pazar 10:01:35}

ben kontör çalmak istiyorum

  bora [anath..] {15 Kasım 2006 Çarşamba 19:47:54}

siteye tesadüen girdim ama güzel olmuş.soruya gelince bana saçma geldi ama pencereye bakarım diye asla atlamam.yani bu düşüncesizce bir cewap olur.siz siz olun bırakın pencereye atlamayı o numaraya bile cewap wermeyin.unutmayınki mesajı çeken bir sniper olabilir...puhahaha... :)

  yugo [Yavuz..] {16 Kasım 2006 Perşembe 07:11:49}

olum bune be çok komiksin tabiki pencereden bakarım ama dikkatli hehe..

  halil ibrahim uysal [halil..] {18 Kasım 2006 Cumartesi 08:29:34}

tebrikler güzl bi anket ama coğunlukla pencereden bakarız :):):)

  hikmet keskin [hikme..] {21 Kasım 2006 Salı 17:13:30}

bu anketın amacı nedir? Yani verdıgımız cevap için almamız gereken sonuc ne kardesım amacsız bır sorumu bu??? :(

  Nursin şaşmaz [nssas..] {26 Aralık 2006 Salı 15:02:02}

aşırı derece mantıklı bir soru. politik bir cevap verim benen iisi.. pencere bekler.. 1 saat.. 2 saat.. sora pencere açlırı arkadan gizlice... sigara yok.. hareket yok.. ışık yok.. sonra binanın iç kısmına doğru girilir.. sağ kalmak için.. ( ben bunları yaşamıştım..) mesaj telefonla diğil Kalaşnikof mermisine Karbonfiber kaplama yazıyla gelmişti..

  bülent bilen [dotma..] {07 Şubat 2007 Çarşamba 17:03:15}

ben olsam bakmam. ama cok mantıklı bir soru gercekten tebrık ederım sizi...

  sibel [sibel..] {17 Şubat 2007 Cumartesi 08:10:02}

bana da anket sayfası gönderirmisin?

  selhaddin akbudak [selha..] {28 Nisan 2007 Cumartesi 08:57:34}

arkadaşalar size tşk ederim ama
şiirlerimi izinsiz yayınlıyorsunuz darılırım
yollayan arkadaşım en kısa zaman da bana @mil atarsa sevinirim

Yorumunuzu Ekleyin

isim Zorunlu Alan! 
Mail Zorunlu Alan! 
Yorumunuz Zorunlu Alan! 
Max Karekter.
Resim Onayı Zorunlu Alan! 
Kategoriler
. : : Anket : : .
nezaman öleceğinizi bilmek istermiydiniz?




 
Porjeler: Ziyaretçi Defteri
Sayaç
sms

Sayfa Üretimi:0.003 Sn : : AhmBay Extreme Design © 1999-2017
Bu sitedeki materyallerin izin alınmadan Kısmen veya Tamamen Kopyalanmasi ve Kullanilması,
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.